Wirtualne spacery
Nowoczesne narzędzie promocyjne
Wirtualny spacer to innowacyjna forma promocji doskonała dla wielu branży. Dzięki połączeniu fotografii naziemnej oraz lotniczej uzyskujemy całość, która tworzy kompozycję, pozwalającą na przeniesienie się do wnętrza obiektu, czy w interesującą nas okolicę. Wirtualny spacer to doskonała alternatywa dla wszelkiego rodzaju recenzji w formie pisanej, które nie zawsze są wiarygodne, ponieważ wręcz „osobiście” jesteśmy w stanie sprawdzić każde miejsce, które chcemy odwiedzić.
Niebywałą zaletą wirtualnych spacerów jest to, że możemy z nich korzystać nie tylko chcąc sprawdzić wnętrze hotelu, czy restauracji, ale również okolicy na zewnątrz. Jest to szczególnie ważne dla klientów, którzy cenią swój czas, ponieważ wszystkie informacje znajdują się w jednym miejscu.
Wirtualne spacery
Powody do wdrożenia
Dodatkowo istotne jest, że:
- 67% podróżujących twierdzi, że jakość zdjęć jest niezwykle ważna przy wyborze hotelu. Interaktywne spacery wirtualne pozwalają zwiedzającym odwiedzić hotel tak, jakby znajdowali się tam osobiście.
- Podróżni są o 150% bardziej zaangażowani, gdy hotele oferują dokładne zdjęcia pokoi i udogodnień.
- Hotele z wirtualnymi spacerami na swojej witrynie mogą uzyskać 48% więcej rezerwacji. Wzrost 167% konwersji ROI można osiągnąć w ciągu 4 tygodni.
- 2 na 3 konsumentów chce więcej wirtualnych wycieczek po firmach. Interaktywne wirtualne wycieczki pozwalają ludziom na poznawanie i doświadczanie tak, jakby były osobiście.
- Strony hoteli są źródłem online nr. 1 dla planowania podróży służbowych i źródłem nr. 2 dla planowania podróży wakacyjnych.
- 96% koordynatorów wydarzeń hotelowych twierdzi, że wirtualne wycieczki są również dobrym narzędziem, które pomaga potencjalnym widzom wizualizować miejsca spotkań i sale konferencyjne.
- Wirtualny spacer zatrzymuje klientów na dłużej na stronie, mają mniej czasu na szukanie konkurencji.